Методичні
рекомендації щодо викладання
географії у
2018/2019 навчальному році
Спрямування цивілізаційного вектора
України на інтеграцію в єдиний європейський освітній простір вплинула на модернізацію змісту освіти, що розпочалась із
впровадження нових
підходів до формування освітніх та навчальних програм, пов’язаних з
компетентнісно орієнтованим навчанням, оскільки воно має результативно-цільову
спрямованість. Відповідно до мети й завдань географічної освіти, предметна
географічна компетентність учнів визначається як здатність до застосування
здобутих географічних знань, умінь і навичок, ціннісних установок та
специфічного географічного мислення, сформованих на підґрунті здібностей і
життєвого досвіду учнів, які необхідні для оптимальної діяльності в навколишньому
середовищі та успішної самореалізації в соціумі,
передбачення наслідків такої діяльності та розв'язання власних життєвих завдань
і проблем, облаштування особистого життя, формуванням
в учнів потреби у неперервній освіті. Предметна географічна компетентність
учнів включає змістовий, діяльнісний, ціннісний та світоглядний компоненти, які
закладено в очікуваних результатах навчально-пізнавальної діяльності
учнів оновлених та нових навчальних програм.
Завантажити
Немає коментарів:
Дописати коментар